2009年1月23日星期五

Q-POT 登陸香港

繼D-MOP早年引入小部份Q-POT的飾物後,現在香港終於開了第1間專門店@HARBOUR CITY!

尋晚有去海港城當然要去睇睇啦!!星期1時仲圍緊板ga~果時我行過仲有人4個日本人係度同塊圍板影相tim!! 今日睇返蘋果,果日影相果個好似係e間舖個designer黎wor!!*v*haa 我果時仲好唔耐煩,因為佢地影相,阻住我行lw..(就係右圖E位...我記得佢既 "loon"毛頭 >>>)



舖頭細細,不過裝修好靚啊!! 產品暫時不及日本多同埋新!!! 不過我對果d大大舊既甜品(膠做)飾物興趣1般!!唔係唔靚~只不過實在太多假野啦ma!!!!同埋都太大舊了!!唔易襯衫...
&都幾貴..近千蚊買d四圍都有老翻既野..唔抵lor!!我見議如果大家真係想買既話..不如買條電話繩自己改做頸鏈!!平1半有多~haa





我對佢d用銀製既飾物比較有興趣! 好似好耐之前係zozo website見到既芝士戒指~牙仔戒指~手扼ar~CRAEM狀戒指啦,而家HK終於有得賣了!!我覺得ed好可愛得黎又wearable!! *V*


(< 圖中好似係情人節VERSION!*V*) 同埋尋日先見到又唔錯既係有字母既CHARM賣! 雖然都有D貴ga.$360/粒,可以配頸鏈/手鏈$260/手機繩ect..但係可以自己組合d字出黎都幾好丫!! HK真係愈來愈來出名既日本品牌進駐!究竟而家yen貴既時期~ HK人去日本旅行仲有d咩好買lei?haaa
for more product,pls visit Q-POT online shop:
http://shop.q-pot.jp/

HK Q-POT地址:尖 沙 嘴 海 港 城 港 威 商 場 2345A&B 舖
(即海港城COVA上面..JILL STUART及PEDDER RED果行舖既中間)

沒有留言:

發佈留言