2009年1月18日星期日

崖上的波兒


波兒~波兒~波兒~ 肚子脤卜卜!! HAA 相信波兒E首歌E排真係冇人唔識!(我亦好有童真地將E首歌成為電話鈴聲) 星期六我都去左睇波兒啦!!!
而家只要係戲院買2張戲飛就可以得到波兒吹氣公仔1個!! 果日同張生去睇其實我地係上網買飛gei..所以理應係冇e個公仔gei! 不過有人用佢既演技呃到售票員既同情心..於是我都帶左波兒返屋企啦!!!哈哈...

講返套戲就係..非 常 之 純 真 ! 講述波兒同宗介之間既1份超純真之友誼(or愛情!?) 同埋少少關於海洋環保..請不要期待有天空之城 or 千與千尋般的美工畫面及劇情...總之整套戲都用最簡單最平常的心去看就好了! 然後我睇完係覺得e套戲最成功就在於首主題曲,因為真係易記又易上口又得意..我相信好多人都好似我咁比首歌同埋波兒吸引左去睇ga lah,rite?..haa

btw,,我想講而家d小朋友仲有咁純真ma?? 5歲既小朋友可能已經咩都識ga lah..好多我地以前1x歲先知既野佢地都知ga lah! 好似某1個晚上係soho區dinner,,坐係隔離果位死o靚妹話間野d牛扒唔好食,,佢要食扒王之王(下???! 唔通扒王之王廣告果句slogan?咩"小朋友都鐘意食既扒"?sth like this啦..真係咁深入童心?)佢講E句野時我覺得冇野ya~只係諗,小妹妹你真係唔識食啦!哈....不過之後聽到d更驚既野就係..佢話佢下次要食白松露,要食最貴既白松露ar!又要食鮑魚...ect..聽到真係呆左lw...咩事呢究竟佢?佢志願係做米芝蓮既食評家ma?然後佢去tolite係度叫叫叫,又唔開門比佢ar媽又係入面叫!!有趣在佢ar媽冇野wor!仲係度笑笑口?? 係咪痴左線...比我真係大巴大巴車埋去!! 可能而家d ar爸ar媽太縱佢地d仔女啦! 於是教左1隻隻怪獸出黎!!好可怕....

WAKAKA!!!!!高登班人真係癲的!!!!
成龍霸王CROSSOVER波兒!
好爆!笑死我了!!!XDDDD

3 則留言:

  1. 我之前都想介紹佢哩個廣告LOL!!!!!

    from fileee

    回覆刪除
  2. 哈哈!你睇下而家D電視節目就知啦!
    一個二個講飲食,個個明星都係咁,連新聞都係咁
    不過連迪士尼都拍FINE DINNING 卡通!LOL,哈哈!

    所以,成日都諗……一定會有離開香港既一日!

    From Fileee

    回覆刪除