2009年1月21日星期三

辦公室候群症

辦公室候群症~1回到公司就算冇野做..總之1坐係位!
就開始..手凍腳凍,喊路連連,呼吸困難,缺氧感覺,肌肉拉緊,心不在焉,
思想緩慢,偶想嘔吐,開始頭痛..

解決方法~
1:訓..不過訓唔得耐因趴係枱度唔好訓..
2:亦是最好的方法,難開此地,真的不宜久留! (等待中..好漫長)

根據TIME CARD之記錄.
本人明天及後天不能遲到了!!!因QUOTA已滿!!再遲又少$200!!
為左E$200! 我要用我僅餘的意志戰勝睡魔!
請為我作出鼓勵!為我打氣!!!
(其實有咩人會睇E個BLOG又會比鼓勵我呢!?唉....)

沒有留言:

發佈留言