2009年1月21日星期三

芝麻味汽水!!

今晚去左張先生屋企同埋佢d屋企人食團年飯!超飽的說!食完個肚又多了幾條車呔!*0*"食完之後我地去左7仔食ice-cream..因為而家"哈根die時"$25/2杯 @ 7仔or OK!礙於天氣有點凍的關係...於是買左之後留係7仔入面食!!

食食下留意到自由斟有個奇怪味!!芬達出既芝麻味汽水!?????????
我發現好多時d特別既味都只會係自由斟度出現!!但以前見過果D怪得黎好似都比起芝麻味E個合纙輯!!!

當我食完杯""哈根die時" 就用個雪糕杯偷偷地裝D 黎飲!!本身我以為會係少少芝麻味&甜gei!嘩!!當我飲左少少~覺得簡直就係大量磨碎左既芝麻溝梳打水!!冇甜味ga!係好高濃度既芝麻味!仲要係白芝麻wor!唔係芝麻糊ar..芝麻雪糕果d黑芝麻wor!! 難飲到想點呢?e個味係咪出黎for整古人,or玩遊戲輸左果d大懲罰用ga??@_@" 芳達發生左咩事呢?邊位人兄口味咁獨特,竟然夠膽死出d咁既味既汽水??

唔知遲d會唔會有,豆豉味,付乳味,花生味,紅豆沙味,榴蓮味...ect..既怪味汽出水出呢????

p.s我諗e個芝麻味既汽水齋飲就免啦!夠薑你就買杯黎試下整有汽麻水撈冷麵..即係逢係平時用麻醬黎撈既野都改用e個汽水黎撈下!! 分分鐘會有"驚喜"! @v@haa

沒有留言:

發佈留言