2009年1月16日星期五

EA-underwear..有胸的男人?!




喂~你地唔覺得e2張相維多利亞個樣真係好似男人咩?1個有好大個胸既男人lw! 咩UNDERWEAR ADV 黎ar ed? 毫冇美感可然wor!
女性既UNDERWEAR廣告唔洗咁型ar咁cool ar咁硬ar? 有冇見過步姐果張ar?不論樣,線條,美感都比ar victoria好好多lw! 女既睇到步姐個廣告會諗個BRA係咪咁正r? 可以PUSH到咁集中!而男既唔洗講行過都停低望多2望啦!

但V小姐E張佢個樣又兇,個妝又醜,個髮型又唔掂,個人既線條又硬,d窗既影打落佢個肚1格格又似腹肌,張相又黑... +係人都知e位姐姐個胸係假ga lah! 仲賣咩野underwear呢???佢帶唔帶bra都係咁ga la個shape!
EA完全搵錯了代言人..$1.3億~留返D $叫BECKHAM拍多幾輯好過啦! 唉... 其實我又唔係完全針對佢ar!不過佢拍E個廣告我覺得真係錯哂錯哂...




後來係公司悶得滯的我去search BECKHAM d EA廣告相!1係唔搵1搵比我搵到D未睇過既!...
OMG!BABY!實在係太正!!正到要尖叫! *0*
E D咪叫成功既代言人lw!!1億個吸引!! 如果我係男人又係GAY,1路睇可能已經有"反應"!XDOKOK..其實我而家都流哂口水!!haa...我終於明白why D男人會買D咩水著寫真睇! 如果BECKHAM出,,我都好想睇!XDD

btw, HK EA有冇E個款既UNDER買ar? 等我買幾條送比ar邊個做情人節禮物都好wor!wakaka唔知著左係咪會英姿凜凜D呢?

沒有留言:

發佈留言