2009年1月19日星期一

如果香港有筍工

最近睇新聞有份工被稱為"天下第一筍工"?..就係o係澳洲大堡礁群島當保育員!Main duties就係每日潛水、曬太陽、寫blog便可賺取13萬港元月薪!!真係好筍!!!!而且都只係做半年..做半年就有幾10萬!!有邊個唔想? 可惜我不能操流利英語,亦唔識潛水同游水..所以都係得個睇字!=_="

如果香港都可以有1份咁有趣既筍工!我想可唔可以係"維港觀察員"?main duties就係唔理你係邊,只要你見到個維港就可以~返工時間隨你~因為只要你o係有陽光,黃昏及入黑時拍下維港E幾個時段既景色~就完成了你這1天的工作! haa..

點解我會諗到份咁既工? 原因是今天我經過維港!是中午時的維港啊(好難得)!!今日好好天,個太陽好猛~但溫暖~海風輕輕吹~d陽光照係海上,成個海都閃閃發光~真係非常之靚*V*!!!望住E個海景實在令人煩惱盡消~我都忍唔住好似d自由行咁影左幾張相! 只可惜冇DC係身,只有廢廢既手提相機,所以相中的維港跟我親眼見的是打了5折!! 有時間真的到海旁走走..E度真係香港獨有又好美麗既1個地方!!

沒有留言:

發佈留言