2009年1月20日星期二

....灰


is a word to represent my feeling today...

再1次証明當我心情唔好時..
如果我覺得你跟本幫唔到我~
我係唔會話你知我因咩事心情唔好的!

我話之你係側邊發狂死都要打爛沙盤問到篤..
我決定了不說就是不會說..
而且你最好不要再追問下去,因為只會令我覺得好煩!
1覺得煩我就馬上燥底了! ! !
我話之你係咩天王老子我也沒有面比的...
這 就 是 我 !

+++++++++++++++++++++++++++++
我想如果我今晚中左六合彩...唔求頭獎!
就算2獎!我會立即由灰色變成1條彩虹!!
神啊...你就綣顧我1次啦,好ma???????? *0*

6合彩搞豬結果: 5,13,22,29,34,42,(37)
damn!!!!!!!我4條先中左2個no.
OK!神完全沒有綣顧著我,我又少左$20洗!
灰上加灰!!我想自殺or殺人!!
(P.S
我打出今期搞豬結果時!!才忽然發現~!!下!? 點解搞珠結果有7個字gei?!當下我好似發現新大陸咁!平時拎住張飛對唔覺ar!而家打出黎先知,有7個字!數左幾次都係7個字wor!仲心諗..係咪09年新賭法黎ga???@v@" 之後立即問人..啊!原來中特別號碼係當半個字!未問之前我仲以為可以百搭...但點百搭呢?百搭d咩呢?XD..SRY..我都唔識解釋......究竟咩事呢我!?買左咁耐6合彩......先發現d咁既野..即係好似食左咁多年飯先知果d係米咁!*_*"好恐怖...哈哈)

btw,今期頭獎冇人中..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
可能我命中之好運不會是只得個2獎咁簡單...
星期5即年廿八的頭獎將會是7千幾萬!!
難道~這才是上天給我的綣顧ma?!?!?
好!!!!! 人生就是有希望才能努力地活下去!!
要是上天能助我達成這個希望!
我會將這7千幾萬的50%分給我認識及有需要的人!!
wei~我會分錢給你們啊~好開心!?對吧!?
那請大家1齊祝福我吧..由今天bless me bless to星期5!
再加上上天
的綣顧!我相信~ LUCKY~!?真係冇難度gei!!!!XD

**我再強調!!我是說真的,請祝福我!!!我中了真的會分錢給你們的!
請不要以為我思覺失調!謝謝!!**


沒有留言:

發佈留言