2009年1月18日星期日

吉之島十蚊店

星期6去了1個好耐冇去過既地方---吉之島$10店!之前幾次去CWB都話要行,但次次都冇時間冇行到的! 今次1落左巴士,第1站就左E度啦! E間位置係鵝頭橋附近既比起以前東角同埋京士頓街果間細好多!不過係入面都發玩不少有趣既野!!! 我亦係美容化妝品果個位睇左好耐! 因為我見BE好多人SHARE佢地D野雖然咁平不過都唔錯的! 其中1樣好多人講既就係假眼睫毛! $10黎講真係幾平同埋都好多款wor!不過我都極少用得上e樣野,所以我冇買啦!!然後有d 有趣既就係小顏化妝水啦~究竟點樣toner可以瘦到面呢?唔識日文既我唔知佢係咩原理啦!有興趣你地可以試下!仲有立即變黑既白髮髮膏同埋1 pat立即變長既唔知咩型態既假髮!!除左小顏TONER要$30,,其他位位$10!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

同時發現竟然BRA同UNDER都有得買!*0*"價錢由$30-$50不等!不過冇得試,唔知有冇人會買呢?? $50 E隻LACE款式實在太驚!! FANCY得令人難以接受!XD...而且下面條邊同埋條帶都粗成咁,唔知個承托力係咪比起其他BRA強幾倍?


仲有E個幾搞笑gei..就係木紋修補貼紙!唔知e樣野係有左好耐定點gei lei??我自己就第1次見啦!都幾有用wor!! 不過得1隻木紋既款又少左d!



有樣幾好既就係d 日本零食同飲品全部都係$10,好抵賣...好多出面零x勿語,城市超級果d都賣好貴e度都係$10!! 絕對係零食狂既入貨好地點!! 而家好都好款choose ga!

最後我都買左$50野走! 分別有$20既HONEY 全身用去角質JELLY,$10肩頸按摩器,$10雜物格格盒同埋$10眼影棒!

沒有留言:

發佈留言