2009年1月16日星期五

見工衫黎講...

見工衫黎講我實在冇咩..恤衫有!不過極度討厭唔想著!覺得著了即時老了10年!而且是相當的老土..所以見工呢,我都係著得斯文d就算,即係唔會咁colouful ar!choose返d V領衫ar,顏色黑白灰ar.好似死人"林"樓追思悼念會果d咁啦! 不過可憐的我好似未試過在寒冬中搵工...所以外套/褸方面實在沒有1件比較斯文之款式!e幾日都想搵1件長身既孖襟褸,可惜我行了很多間衫舖都沒找到又可以去見工我平時又會著到gei款..好灰!!價錢方面而家4圍都on sale啦!我既budget$4-500左右啦!都覺得應該有好多choice ga ma! 點知,,睇就睇岩得2件,,但1件sale左過千@moussy,1件sale左都近千@d-mop!咩事呢?=_="...款式方面..其實好似e2張相咁已經叫合格ga lah! 最好要厚身,要羊毛做的啦,名才夠暖嘛...

睇相覺得ed款都好basic,4圍都有啦!唉~咁你就錯啦! 其實最basic既野係HK可能係最難搵ga!因為唔知咩事HK D SHOP總係覺得加d 特別野上去or特別的cutting咁先至係靚同埋多人買ga!因我e幾日行過izzue,b+ab,bread & butter,G2000,i.t,ozoc,k2...ectect..都搵唔到1件係正常ga law!for example..唔知咩事個心口位打幾個"閘"啦!?立體d?,9唔搭8幫你整個公主袖啦,d布唔知咩事有d暗間/斜紋啦(此舉件褸著上身又即時老了5-10年),顏色又綠又紅啦,d褸鈕又大粒到直徑成4-5cm啦,手袖位又加pat 毛毛啦(拆唔到果種),有d又學人地7分9分褲玩7分9分袖即"吊袖"啦!or又闊又短身件野好似梯型咁啦,唔知咩事件野長到落小腿啦ect ect.....總之奇型怪狀乜款都有,就係冇d咁plain咁basic同正常既款!

其實最後比我搵到個款正常價錢正常質地正常顏色ga!就係o係 UNIQLO!!!!!!!!! $999 sale to $499!!!!!!but....but...BUT!!!!!!!!!!!!!!!!全部得返大碼!!! 唔該哂!!!!!! 行左CWB世貿同埋美麗華都係得返大碼! 唔通我又要定1日做"尋找UNIQLO孖襟褸之日"? 不過有樣野係我冇做就係冇叫SALES幫我CHECK IT OUT..where仲有細/中碼啦!? 好...SAT出去問問先!!係咁...

P.S: the pic above r copy from Moussy website,both can buy in hk!
after sales :50% off still need to pay $14xx !!!!!!
ai...i can't afford this price!POOR=v="

如果大家行街見到好似上面2張圖d款,budget又岩我gei,,留個言通知聲丫!10萬個thanks!:)

沒有留言:

發佈留言