2009年1月27日星期二

偏好陳綺貞!


專輯名稱:太陽
歌手姓名:陳綺貞
唱片公司:TEAM EAR MUSIC
發行日期:2009年01月22日
專輯語言:國語

專輯簡介:
如此貼近生命 如此真實而自由

一個真誠而獨特的臺灣歌手
一張陪伴一輩子的唱片

歷經三年沉澱反芻
獨立製作的典範
陳綺貞超越自我表白 、直指事物核心之作

展現藝術追求、回歸純我
重返創作現場的動人收音
花的三部曲之二
太陽
由兩屆金曲獎得主鐘成虎操刀製作
葛萊美獎得主Bernie Grundman母帶後期處理
採用樂手全live同步錄製
勢必成為2009樂迷熱烈討論的年度大碟

世界越來越快
我開始相信
我們從中尋找的 或許是永恆
那是一種巨大的愛
是你的靈魂,於眾人遺忘處
仍然奮力燃燒....
時常你覺得自己脆弱、渺小而不堪一擊
但你不知道,你或許已經是別人心中的 太陽

*********************************************************************


好鍾意佢把聲,聽落去好柔弱好甜,
但歌詞係卻完全相反!HAHA!
成隻碟最鍾意既係-魚!近幾日又不停REPEAT又REPEAT。
另一首係諗都無諗過,再編曲及作詞既-狂戀,原曲係由楊乃文唱既<<証據>>
陳綺貞既歌,聽落去真係好有感覺,總令人想像到一個畫面,會愈聽愈唔開心。曾經有段時間聽<<表面的和平>>聽到好似中左毒咁,簡直係"么"心"么"肺

哈哈,不過我家姐就話睇到佢個樣,諗起佢把聲就打冷震,係度扮細路。正如佢永遠都唔會接受AT17一樣,話頂佢地個樣唔順!

不過我就覺得阿二汶把聲真係好正好特別@.@至少每次大家聽THE BEST IS YET TO COME都係會有D唔開心,但仍有一絲希望既感覺丫!試問又有邊個歌手可以做到?唔通容祖兒可以?唔通阿GEM又可以?

沒有留言:

發佈留言