2009年1月17日星期六

I LOVE SAT :)

yeah!!!訓醒了...太好!訓左12個鐘有多!!成個星期,終於有1日夠訓!i love SAT!所以話如果搵份要返SAT既工我即係等炒啦! 因為我好了解我自己1定會冇動力去起身返果半日lw =0="!!

HAAA HAN姐果篇"奇"幾有趣!好犀利ar..佢可以係紙紮舖影相!(果副假牙實在太癲XD 如果如果ja下..o采~係我去燒比人,我驚我見到都忍唔住笑!)!我成日都唔敢係街影人地舖頭d野!因為唔知有d shop影唔影得,好驚會比人話lw..haa 等我為左E個blog..見到有趣既野都勇敢d影下先! =P同埋你真係可以同家成傾傾,,試下賣紙紮I-POD比D鬼佬ar!!XDD...可能真係有MARKET..唔試過真係唔知!haa

btw呢~e個BLOG除左我地2個,,仲有咩人睇ga?? 點樣先可以將佢發揚光大,等多D我地唔識既人都睇到呢!???????????

沒有留言:

發佈留言