2009年1月19日星期一

爆肌韓男



嘩!!!!咩事呢咩事呢?d韓國男星實在太癲!個個都要拍韓版大隻佬嗎?你睇下佢地d肉果種谷到”行”哂既感覺!!!究竟係咪o係d肉度打左”偉哥”呀?

上圖:天國的雞批之誠俊哥!其實咁多韓男之中我覺得佢OK ga!至少個樣好似冇咁整容feel ma!同埋係有線睇過佢唔知邊套戲是幾型的!當然戲中既佢唔係雞批入面喊苦喊忽果種啦!我都係星期六睇左少少TVB晏晝做果套韓劇-酷愛 先知佢咁Q大隻!果下真係睇到我眼都突!! *0* 不過佢又係吳尊D FRD,白到成舊粉咁但又咁大隻....真係唔多MATCH..可唔可以哂返黑少少?

下圖:係我覺得好似麥當勞叔叔既裴勇俊!佢平時係d韓劇白到MJ咁,我好肯定E張相佢d皮噴左色!又咩事佢平時明明戴哂金絲眼鏡~面又白,咀又紅成個女人咁ga ma!竟然會係E種身型!!?點解可以大舊成咁!仲大舊個誠進哥同ar rain wor!大佬~好驚ar!!!!!佢個肚果幾格野望落去好似硬到成副盔甲咁lw!@@"究竟係咪同華仔1樣係特技化妝黎ga?

沒有留言:

發佈留言