2009年1月29日星期四

LET IT GO??



尋日終於去睇左BRAD PITT喇!
個人認為老果段拍得偏長,但整套戲題材新鮮,製作非常認真。
其實就只係單單睇佢係唔同場戲既場景,怖致安排化粧都已經夠喇!

嗯!套戲其實想講每個人都會有唔同既人生唔同既生活,技能?活著都有佢既義意
咁到底上天比主角活多左咁年又係為左咩呢?最尾講出有人為跳舞,出海,為D鈕,游水
其實我真係有好多問號?

假若我地真係將人生既頭十幾年同尾十幾年身體調轉,到底人生會有咩唔同呢?
我成日都覺得人生頭十幾年同尾十幾年都唔知係度做梗咩?
細個既時侯坐係度諗自已幾時先大個,
老左既時侯可能亦係坐係度等日子過,可能諗下到底會幾時離開呢?
不過,假如細個既時侯變左BB死都幾好,至少唔需要受病既折磨,亦可以將所有野都忘記得一乾二淨,無知咁離開,最少一定唔會覺得痛苦。

有人話覺得女主角令佢好感動,不過我就覺得成套戲最偉大係佢既黑人媽媽
當第一幕主角親生爸爸見到BB個樣既時侯,果一個驚嚇既表面真係令人覺得不安同心寒。
我都問自已如果係我既話,會唔會有勇氣去面對一D咁既“CREATURE”
當我見到“BEN BABY” 我自問可能都做唔到。
但一個非親非故既人,可以無條件咁照顧佢!
真係因為自已無仔女咩?相信唔會丫!
哩一刻,又突然諗起果D收養有問題既小朋友,動物既永遠都只會係外國人!
唔通我地中國人天生就已經係“現實”民族????正如“恭喜”永遠離唔開“發財”

成套戲,相信每個人最鍾意既都係佢地年紀,身體相若既時侯
而我自己當然都係咁諗!但唔知係咪個人現實左,不停諗愛真係只在乎果一刻嗎?
現實中,我地有幾多人真係可以經歷到真正既考驗呢?
見住自已身邊最愛最愛既人慢慢離開係一件好痛苦既事
同時無得同一個自已最愛既人一齊亦係好痛苦。
咁,到底幾時,或者係邊一刻我地真係可以做到對任何事都“LET IT GO”既心態?

哩套戲係A BEAUTIFUL MIND 導演拍既
多謝佢再一次為哩個世界宣揚真摯而持之而行既愛
PS哩張海報真係好好!希望大家都會珍惜一切有緣份認識同愛既人!
係人生真正要得到感動同愛既感覺,可能一世都未試到!

沒有留言:

發佈留言