2009年1月16日星期五

下午茶



尋日呢係灣仔見完工,早左上去又好快見完=_="時間尚早~ so,地鐵錢都慳返,行路去銅鑼灣。有d hungry,好想食T...而我"忽然好想食"既MOOD又忽然地開動左!今次忽然好想食既係雪糕w/ waffle!於是行過風月堂去睇睇個下午茶meun,有啊有啊..不過$48!! 好似又有d貴..大佬我就黎失業啦!我ed 海潚苦主..$48食個tea仲要加一好似真係過份左d!所以冇食,走左...

行行行..行過世貿中心對面見到有間新野!! 名叫"戶井北海道米比薩"..RICE BURGER既朋友RICE PIZZA! 講真我1次RICE BURGUR都未食過...對於E個RICE PIZZA興趣亦1般!新開張,冇咩人,又冇放MEUN出黎,所以冇試啦! HAA好彩冇試...上OPENRICE睇返苦面係11:1個笑臉ONLY!

最後我去麻布茶坊吃了什果雪糕伴窩夫+HOT COFFEE!! 杯啡幾好飲wor..&個什果雪糕伴窩夫都相當唔錯!4塊窩夫脆脆的~!好吃~似乎係我o係麻布入面食過最好食的甜品..其他果D咩咩水果軟雪糕真的有點把鬼!我覺得1D都唔好食! 埋單 $39.8+$8(COFFEE)+10%= $53...究竟同食風月堂有咩分別呢?哈~唔好問我..我都唔知XD

沒有留言:

發佈留言